درباره وبلاگ


فرقه ما با سایت هایی که ازشون کپی میکنیم اینکه شما میتونین تمامه چیز هایی که میخاین بدونه مطالبه اضافه پیدا کنین و دانلود کنید شما میتونین از منویی سمته چپ از قسمته موضوعات مطلبه را پیدا کنید .با تشکر فرهنگ مدیر سایت .
موضوعات
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 127
بازدید دیروز : 215
بازدید هفته : 449
بازدید ماه : 445
بازدید کل : 50366
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس

DOWNLOAD GAME-DGA
DOWNLOAD ALL GAME HERE

 Silent Evil: Kate's Rescue یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. Kate به طور مرموز و مشکوکی گم شده است. شخصیت اصلی این بازی باید با استفاده از هوش خود و حل معماها در این بازی دوست خود را نجات دهد. بازی دارای گرافیک بسیار زیبایی می باشد. امیدواریم بازی Silent Evil: Kate's Rescue مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

 

Silent Evil Kates Rescue دانلود بازی ماجرایی Silent Evil: Kates Rescue برای PC

 

 

منبع:downloadha



ادامه مطلب ...


 Fim Motor pack بازی دلهره آور مسابقات حرفه ای موتورسواری FIM Speedway Grand Prix 4

منبع:downloadha

 

بازی های ورزشی به خصوص سبک Racing و موتورسواری طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده اند وبه جرآت می توان گفت سالیانه چندین بازی  از کمپانی های مختلف و در سبک های متفاوت ارائه می شود. بازی موتورسواری در جاده های سریع السیر جهان یا FIM Speedway Grand Prix 4 عنوان بازی جدیدی از کمپانی Techland Sp و Excalibur Publishing می باشد، که بی شک یکی از بهترین های این سال در سبک Racing-Motorcycles نامگذاری می شود. در نسخه های قبلی که محبوبیت چندانی نیز نداشت شاهد برخی نواقصات در بخش گیم پلی، گرافیک و … بودیم که با ارائه این نسخه از جانب کمپانی سازنده تمامی این نواقصات بازبینی شده و قدرت بازی افزایش یافته است. فصل های جدیدی از مسابقات، جاده های متفاوت و حرفه ای مخصوص مسابقات با طراحی های زیبا و پیست های مخصوص برگزاری مسابقات از جمله نقاط بازبینی شده می باشند. یکی از امکانات جالب این بازی که نباید ناگفته بماند، امکان خرید قطعات و ارتقاء موتور در بازی و پس از مراحل تعیین شده است، در صورت نیاز می توانید موتور خود را تعویض کرده و از بین چندین مدل از انواع موتورها یکی را انتخاب و پا به دنیای مسابقات بگذارید. تأثیرات آب و هوایی نیز در طول مسیر مسابقه باعث لغزندگی، ایجاد موانع و … خواهد شد و این نشانگر واقعیت بینی در طراحی بازی می باشد. آماده هیجان و سرعت دیوانه وار باشید !  هم اکنون می توانید این بازی زیبا را برای اولین بار در بین سایت های ایرانی از سایت بزرگ دانلودها دریافت نمائید.

 

|نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 



ادامه مطلب ...


 دانلود بازی کامپیوتر کم حجم و بسیار مهیج تارزان Tarzan PC Game

 

 

Disney نام شرکت سازنده کارتون بسیار زیبای تارزان می باشد که این کارتون خاطرات زیادی را برای اکثر افراد زنده می کند. این کارتون بسیار زیبا و پربیننده و خاطره انگیز که شخصیت بسیار محبوب و جذابی به نام تارزان داشت همواره در یاد علاقمندان به این کارتون باقی است. شرکت Disney که سازنده این مجموعه کارتون زیبا می باشد ، این بار بازی این کارتون زیبا را منتشر کرده که با همان سبک جذاب و دیدنی و پر هیجان تارزان می باشد. با تجربه این بازی دچار تب جنگل می شوید، از ویژگی های این بازی گرافیک با وضوح بالای سه بعدی آن است. برای اولین بار یک کاراکترانیمیشنی دوبعدی دیزنی به صورت یک کارکتر سه بعدی برای بازی با استفاده ازسی دی رام تغییر شکل پیدا می نماید. کاراکترهایی که در این بازی از فیلم حضور دارند ، می توان تارزان کوچک، تارزان بالغ ، جین، ترک، و Tantor را نام برد. با بیش از دو جین حرکت های عالی، تارزان می تواند به سرعت بدود، بپرد، از درخت ها بالا رود،شنا نماید، با یک نیزه به نبرد بپردازد، برروی یک پرنده سوار شود، برروی پشت فیلها د میان جنگل سروصدا کند، برروی درختان بید بچرخد، وبرروی درختان به گشت وگذار بپردازد. صداهای شگرف جنگل باعث می شوند تا جوی از ماجراجویی در هنگامی که در جنگل مشغول کشف چیزهای جدید هستید ، ایجاد نماید که البته این صداها از فیلم گرفته شده اند.

 

برخی از ویژگی های این بازی زیبا :

  • - تجربه و لذت انجام حرکات با شخصیت جذاب تارزان
  • - پیشرفت و موفقیت در بازی به صورت مرحله ای
  • - مشاهده داستان هایی مانند کارتون تارزان در جنگل
  • - نسخه بدون نیاز به نصب و پرتابل
  • - حجم مناسب به نسبت بازی های مشابه
  • - قابلیت اجرا بر کلیه سیستم ها
  • - سبک جذاب و هیجان انگیز بازی
  • - گرافیک و محیط بسیار جذاب بازی

 



ادامه مطلب ...


 حتما شما هم نام سوپر ماریو را شنیده اید، شخصیت دوست داشتنی بازی های کلاسیک و قدیمی… هم اکنون می توانید نسخه جدید این بازی بسیار زیبا را که دارای حجم بسیار مناسبی می باشد را از وب سایت دانلودها دریافت نمایید. این بازی مخصوص ویندوز می باشد.

 

Super Mario the Dark Dungeon بازی فوق العاده زیبای Super Mario the Dark Dungeon 1.0

 

این بازی کپی شده از downloadha .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
 
 
 
تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما

تماس با ما

کد تماس با ما